Ügyfélszolgálatunkra keresünk új munkatársat

Ügyfeleink elégedettségének alapja ügyfélszolgálatunk segítőkészsége. Szeretnénk csapatunkat bővíteni egy ügyfélszolgálati munkatárssal. Új munkatársunk feladata napi 8 órában ügyfeleink kérdéseinek megválaszolása, valamint segítségnyújtás, ha elakadnak valahol. Ehhez ismerned kell a tárhelyszolgáltatás alapjait és – természetesen – részletesen a mi szolgáltatásainkat. De ne ijedj meg, ezeket megtanítjuk, ha már haladó számítástechnikai ismeretekkel rendelkezel!

Ha úgy érzed megfelelsz az alábbi elvárásoknak, bátran küldd el fényképes szakmai önéletrajzod, fizetési igényed megjelölésével az alábbi email címre:

job@tarhelypark.hu

Kit keresünk?

Leírhatnánk ide, hogy “legyen magas a stressztűrő képességed”, vagy “legyél csapatjátékos”, de ez annyira nyilvánvaló, amekkora közhely. Ugyanakkor emberek vagyunk, nem robotok, ezért is szeretnek bennünket az ügyfeleink :-)! A robotoknak is megvan a maguk helye, őket is alkalmazzuk a megfelelő feladatra (sok feladatot automatizálunk).

A legfontosabb, hogy szeress problémákat megoldani és segíteni. Úgy bánj az ügyfelekkel, ahogy Te is elvárod, hogy bánjanak veled, ha felhívsz egy profi ügyfélszolgálatot. Legyen tech szemléleted és empatikus gondolkodásod. Szeress utánajárni a dolgoknak magadtól és akarj tanulni, fejlődni.

Alapvető, hogy legyen jó a helyesírásod és képes legyél szépen, értelmesen fogalmazni a telefonban is. Az angol tudás nem követelmény, de sokszor szükség lesz a dokumentációk olvasásához és értelmezéséhez erre, így ez egy “nice to have feature” a részedről.

Feladataid lesznek például:

  • Ügyfeleink kérdéseinek gyors és hatékony megválaszolása telefonon, chaten és ticketing rendszerben.
  • Hibák dokumentálása az erre használatos rendszerünkben.
  • Domain regisztrációkkal kapcsolatos ügyintézés.
  • Számlázással kapcsolatos kérdések megválaszolása.
  • Idővel mindenképpen meg kell tanulnod a cPanel rendszer alapjait, át kell látnod a rendszereink működését. Azonban nem kell aggódnod, mindent könnyedén meg fogsz tudni tanulni, segédletet adunk és tapasztalatot cserélünk!

Nem elvárás, de előny, ha:

  • Dolgoztál már (technikai) ügyfélszolgálaton.
  • Van középfokú, vagy annál erősebb angol nyelvtudásod.
  • Van webhosting vagy webfejlesztési tapasztalatod.

Mit nyersz velünk?

  • Biztos munkahelyet, amely folyamatosan bővülő ügyfélkörrel rendelkezik és ahol nem csak egy kis fogaskeréknek érezheted magad, megtapasztalhatod a munkád eredményét: te viheted végig a folyamatokat, te veszed fel az ügyed és a végén neked köszönik meg az ügyfelek a segítséget.
  • Nincsenek műszakok az ügyfélszolgálaton.
  • Családias és családbarát légkört, ahol nem probléma, ha el kell menned a gyerekért, vagy angolra.
  • Hosszú évek tapasztalatát fogod tudni nálunk magadba szívni, profi szakemberektől nem csak tudást, de gondolkodásmódot is tanulhatsz, és biztosan mi is tanulni fogunk sokat Tőled.
  • Mi nagyon sokat beszélgetünk, hisszük, hogy mindenkinek az ötlete számít és beépítjük azokat a mindennapjainkba, vagy szolgáltatásainkba.
  • Könnyen megközelíthető irodát Buda szívében.
  • Versenyképes fizetést.
  • Korlátlan kávé, tea, ásványvíz és gyümölcs fogyasztást.
  • Éves csapatépítőket.
  • A munkádhoz kapcsolódó képzéseket.
  • Kiváló minőségű munkaeszközöket: Csak Apple Mac gépekkel dolgozunk. Ha nem dolgoztál még Mac-en, ne aggódj, pillanatok alatt meg fogod szeretni! Ha bármi egyébre szükséged van a munkádhoz, csak szólj!